Obserwatorzy

piątek, 17 maja 2019

Złote tulipany

Wierzyć mi się nie chce, że w mojej pracowni powstały tulipany w kolorze złotym. Powstały na zamówienie znajomej, która uwielbia to, co złote, ze złota, w złotym kolorze.
Osobiście, nie przepadam za dodatkami w tym kolorze, ale dla moich kochanych klientów mogę szyć takie cuda godzinami.

Do tego koloru dobrałam łodyge i listek w kolorze butelkowej zieleni a nie "trawiastej", jak w innych dotąd szytych wariantach.

A wam przypadły do gustu takie kwiaty?

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę taki kolor tulipanów, ale muszę przyznać, że różne faktury materiałów wyglądają ciekawie. Jeszcze fajny wazon do tego i będzie super dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie wyglądają te tulipanki. Ja wolałabym takie ale w kolorze srebra lub szarościach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego się robi dla klienta? ;)
    Ja tam wolę naturalne kolory, ale jak ktoś lubi to czemu nie.
    Wykonanie kwiatów perfekcyjne!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow bardzo ciekawe ;) co prawda za złotem nie bardzo przepadam ale te faktury materiałów razem wyglądają obłędnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.