Obserwatorzy

piątek, 24 maja 2019

Niteczki w karteczki - urodziny Marzeny

W tym roku poza kartkami imieninowymi mam przyjemność robić także kartki urodzinowe. W maju swoje urodziny obchodziła Marzena, do której karteczka dotarła z lekkim opóźnieniem, ale w końcu dotarła.

Środek jak zawsze, taki zwyklaczkowy...
 Serduszko, [w:] "Igłą Malowane", Nr 1/2019 jest bliźniaczym wzorem Drzewka, które niedawno prezentowałam.

Który wzór bardziej Wam się podoba? Mnie urzekły oba i głównie dlatego oba wskoczyły na kanwę.

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję 😀. Śliczna karteczka 👏👏👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka.
    Obydwa wzory są super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Podoba mi się bardzo ten własnie wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka ,bardzo ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny jest ten wzór:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka śliczna, a hafcik uroczy :)
    Mam ten wzorek gdzieś zapisany i muszę go popełnić, bo wygląda cudnie.
    Pozdrawiam ciepło:)
    Ania .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka :) Wybrałaś wspaniały haft do jej udekorowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. I drzewko, i serduszko są bardzo wdzięcznymi motywami. Jest subtelnie i pięknie. Karteczka wspaniała.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.