Obserwatorzy

wtorek, 21 maja 2019

Materiałowe zajączki

Kończąc nierówny pojedynek z tym, czego dokonałam w kwietniu, muszę wspomnieć o materiałowych zajączkach.
 Kolorowe kicajce powstały jako małe upominki dla Franka i Lilianki oraz dodatek do prezentu od wielkanocnego zajaczka dla Mateusza. 

Przyznaję, że uszyłam ich o wiele więcej, ale tylo trzy zdążyłam wykończyć do Wielkanocy. Myślę, że jak tylko znajdę chwilkę czasu (śmiech), to reszta zajaczków zagości w ofercie Atramkowej pracowni.

4 komentarze:

  1. Słodkie kicusie i pięknie wykonane :)
    To bardzo miły dodatek do prezentu , który sprawi dużo radość.
    Pozdrawiam :)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają te zajączkowe szyjątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobaja mi się zajączki , lubię takie szyjątka

    OdpowiedzUsuń
  4. szycie to nie dla mnie,maszyna mnie nie lubi za to ciebie widzę kocha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.