Obserwatorzy

środa, 21 maja 2014

Majowy kocurek gotowy

Dziś zrobiłam ostatnie backstitche na majowym kocurku w SAL'u Kocim.


Chwilowo nie będę wyszywała ramki i napisu, bo nie wiem jeszcze jak ostatecznie wykorzystam wyszywankę. Na kanwie mam miejsce dla jednego lub dwóch koteczków, więc później będę uzupełniała obrazki. 

Nakombinowałam się z liniami, ale ostatecznie nie wygląda najgorzej.

Czekam na wzór czerwcowego kotka.

Przypominam o moim CANDY - zapisy do 16 czerwca. Trochę wysiłku i niespodzianka może być Twoja!

7 komentarzy:

  1. Lubiłam wyszywać te kociaki :) Życzę wytrwałości przy kolejnych obrazkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wyszywało się przyjemnie - jak już polubiłam wzorek :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do wyróżnienia,zapraszam po odbiór banerka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kotek. Uwielbiam te stworzenia. Dzięki za udział w wymiance, życze powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.