Obserwatorzy

czwartek, 23 listopada 2023

Pamiątka I Komunii Świętej Mateusza

Dane techniczne:

Kanwa: polska Aida, biała, 16ct
Mulina: Ariadna, 2 nitki
Backstitch: Ariadna, 1 nitka
Napisy: Ariadna, 2 nitki
 

Pamiątka I Komunii Świętej mojego małego kuzyniątka została wykonana w terminie. Zdążyłam choć nie  było to takie proste i oczywiste.

Wzór od Coricamo haftowało się bardzo przyjemnie. Niezmiennie podoba mi się efekt końcowy, ale jednocześnie podczas pracy nie jestem przekonana do kolorów konturowania.

 
Żyję - dacie wiarę? Choć czasami trudno przetrwać od świtu do zmierzchu. Czy wyobrażacie sobie dzień bez telefonu? A kilka dni? Ja muszę, bo mój nie umiał latać... A ściślej mówiąc... Lądować. Jutro wróci z naprawy, więc jeśli do kogoś nie odzywałam się przez kilka ostatnich dni, a na to liczył, to przepraszam. Mogę też nie posiadać wszystkich numerów kontaktowych...


1 komentarz:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.