Obserwatorzy

czwartek, 30 listopada 2023

Metryczka - Słodki sen chłopczyka

Dane techniczne:

Kanwa: polska Aida, biała, 16ct
Mulina: Ariadna, 2 nitki
Napisy: Ariadna, 2 nitki

Z prawdziwą przyjemnością sięgnęłam po wzór od Coricamo, przygotowując metryczkę dla małego Nikodema. Wzór na Słodki sen chłopczyka dostępny jest w sklepie internetowym. Po raz pierwszy pokusiłam się o wyhaftowanie dłuższego tekstu i przyznam, że bardzo mi się to spodobało.

Pokusiłam się o samodzielną oprawę. Ramkę i passe-partout (z okienkiem na haft dociętym na miarę) zamówiłam przez internet, złożyłam wszystko w całość i... Gotowe! Cena zdecydowanie przystępniejsza niż oprawa haftu u szklarza, choć mojego fachowca bardzo cenię.



 
Za kilka dni pokażę Wam kolejny wzór Coricamo, który popełniłam jako mały przerywnik, aby nie zwariować od błękitów.

Do następnego napisania.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.