Obserwatorzy

piątek, 24 listopada 2023

Dłonie - Pamiątka ślubu Magdaleny i Bartosza

 

Dane techniczne:

Kanwa: DMC, kość słoniowa, 18ct
Mulina: DMC, 2 nitki
Napisy: DMC, 2 nitki

Nie pamiętam ile razy już haftowałam te dłonie i wręczałam je jako pamiątkę ślubu. Nie przepadam za kilkukrotnym wykorzystywaniem tego samego wzoru, ale ten jest bardzo wdzięczny. Przyznaję, że wizualnie oprawiony obrazek również jest miły dla oka.


Ze słów Pary Młodej wnioskowałam, że prezent bardzo się im spodobał, więc My (Małż i ja) również byliśmy zadowoleni.

4 komentarze:

  1. Też haftowałam ten wzór - rzeczywiście jest bardzo wdzięczny i jedyny (jaki znalazłam), gdzie pani młoda ma obrączkę na prawej ręce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pamiątka. Bardzo lubię ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca :) Młodzi będą mieli cudowną pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, oryginalny pomysł na prezent ślubny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.