Obserwatorzy

wtorek, 13 sierpnia 2019

"K" jak kociak, czyli 2 w 1

Wczoraj pojawił się post informujący o zabawie w skojarzenia u Agaty. Zabawa dojdzie do skutku, jeśli będzie dziesięć uczesniczek... Chwilowo jestem tylko ja na liście, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Dacie radę?

Pierwsze skojarzenie pojawiło się w związku z literą "K". Kociak, kłębek wełny to pierwsze co mi przyszło do głowy, więc postały Kocie figle wg wzoru w czasopiśmie "Igraszki z Igłą", Nr 2/2018.
Hafcik to zupełna świeżynka, czeka jeszcze na pranie i prasowanie, ale nie mogłam się oprzeć, aby Wam go pokazać. Obrazki z zabawy u Agaty można zgłaszać także do innych projektów, więc i mój będzie 2 w 1.

Koteczek, to oczywiście drugi z serii kocich psotników od Coricamo, a te haftuję w ramach akcji haftowania Celinek.

 Jeśli szukacie wzorów to ➡️TUTAJ⬅️ pisałam, gdzie można znaleźć całą czwórkę.

4 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.