Obserwatorzy

środa, 28 sierpnia 2019

Butelka z latarnią od Coricamo

 Butelka z latarnią powstała w ekspresowym, jak na chwilę obecną, tempie. Wzór był do pobrania za darmo ze strony Coricamo w ramach konkursu. 
  • Zadanie: najszybsze wyhaftowanie wzoru.
  • Nagroda: roczna prenumerata "Igłą Malowane".
  • Rezultat: ukończenie wzoru 27.08. czyli 4 dni po zwyciężczyni konkursu. Myślę, że jak na mamę prawie 10. miesięcznego, ruchliwego bobasa nieźle mi poszło.
 Na obrazek wybrałam kanwę DMC w kolorze ecru 18ct i 2 nitki muliny Ariadna. Bardzo podoba mi się kolorystyka gotowego obrazka. Zachęca mnie to do wyhaftowania dwóch pozostałych butelek. Wzór jednej z nich jest w najnowszym "Igłą Malowane", więc do zakupienia pozostanie tylko jeden.




Konkursu nie wygrałam, ale zostaję z uroczą latarnią... Jestem z siebie dumna.


15 komentarzy:

  1. Gratuluję :). Bardzo podoba mi się ten haft, nie wiem czy kiedyś się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ekspresowego tempa :) przebić zwyciężczynię było bardzo trudno... piękny haft Ci pozostał jako nagroda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam takie tempo haftowania :) Przecudny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny haft, ja też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo!!! Haft u Ciebie jest przepięknie wykonany i zrobiłaś fajne zdjęcia. Mnie też się podoba ten wzór i narazie mam dwa z trzech;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo!!!!!!!! Gratulacje- wynik świetny a hat przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! I bardzo dobrze ,że jesteś z siebie dumna :)
    Tempo zabójcze, a hafcik jest przepięknej urody :)
    Zdjęciami zachwyciłam się okrutnie, brawo !
    Pozdrawiam 😊
    Ania .

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ogromną ochotę na ten wzór,ale nie mogłam się zalogować na stronie i przeszedł mi koło nosa:)Ślicznie go wyhaftowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szybkiego ukończenia, też zachwycił mnie ten wzór. Fajnie go przedstawilaś 😀 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta butelka prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór rzeczywiście uroczy - jak go pięknie zaprezentowałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już gdzieś u kogoś widziałam ten wzór, bardzo mi się podoba Twoja praca. Piękny haft.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.