Obserwatorzy

czwartek, 21 lutego 2019

Choinka 2019 - lutowe karteczki

W lutym również postawiłam na karteczki i chyba ju,ż tak zostanie do końca zabawy. Karteczek nigdy dosyć 😜

Tym razem wybrałam Wyszywane gwiazdki, [w:] "Kram z Robótkami. Pomysły na Święta Bożego Narodzenia", Nr 4/2013.

Kilka zbliżeń na Świętego Mikołaja...

...i stroiczek ze świecą.
 Karetczki raczej z rodzaju tych mniejszych, ale bardzo mi się podobają. Najlepsze jest to, że na początku nie planowałam dodawania sznórków, ale efekt końcowy myślę, że jest zadowalający.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za każde dobre słowo.

P.S. Post z urodzinowymi karteczkami dziś edytowałam. Czekam jeszcze na dwie przesyłki.
 

9 komentarzy:

  1. Wow, jakiw fajne, pomysłowe karteczki. Bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki cudeńka, a sznurki tylko je dopełniły.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, inne w formie , ale super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki !
    Jestem zachwycona obiema...wspaniale wpasowałaś w nie hafciki :)
    Pełen zachwyt :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki. A ze sznurkiem miałaś super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny haft w pięknej oprawie. Super kartki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.