Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2019

Blogowe imieniny - moje świętowanie

Niedawno pokazywalam Wam cudne urodzinowe karteczki, które dostałam od facebookowych koleżanek. Dziś chwalę się równie pięknymi imieninowymi karteczkami od koleżanek z blogosfery.

Zapraszam do oglądania...

od Hani - Rękodzieło Hanulka

 od Kasi - Krzyżykowe szaleństwo

 od Madzi - Mój świat rękodzieła

 Od Agaty - Krzyżyk do krzyżyka

od Marii - Przystań Miryam

od Agnieszki - Haftowane zacisze Agnes

od Sylwii - Ruda mama i jej pasje

od Lucyny - Kącik Lucy

od Edyty - Szafirowy zakątek

 od Eli - elcja - to i owo



od Marioli - Krzyżykowy szał




Przy każdym zdjęciu wkleiłam linki do blogów. Naprawdę warto jest zaglądać, podziwiać, inspirować się ich pracami. Serdecznie polecam.

15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci !
    Wspaniale Cię obdarowały koleżanki, z doświadczenia wiem że takie upominki są najbliższe sercu :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ode mnie też jeszcze nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta poczta! Z niecierpliwością czekamy na pozostałe piękności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Otzrymałaś naprawdę śliczne karteczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja też jeszcze nie dotarła :(
    Na szczęście, wysłałam poleconym, wię będę interweniować na poczcie...
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wszystkie karteczki, cudowne pamiątki :) To jest takie miłe jak się o sobie wzajemnie pamięta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej spóźnione, ale szczere życzenia, wszystkiego najlepszego! Karteczki piękne, aż miło popatrzeć😍pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki otrzymałas. Spóźnione ale szczere życzenia:weny, czasu na realizację pasji i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne karteczki dotarły do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.