Obserwatorzy

czwartek, 25 października 2018

Trochę szycia w tym tygodniu

Tydzień zaczęłam od szycia i chyba na szyciu go zakończę. Co prawda zaczęłam wyszywać śnieżna kulę z bałwankiem, ale mogę mieć jedynie nadzieję, że uda mi się ją skończyć.

Wracając do tematu, na początek pokażę Wam tulipany - zupełnie nowe wzory i kolory...



 Powstało 12 sztuk, ale jeśli ktoś miałby ochotę na takie tulipany to chętnie uszyję ich więcej, bo dostawa zieleni już jest u mnie a i siwego nie brakuje.

Poza szarościami szyłam też czerwienie w kropeczki. Tutaj zdjęcie tylko dla przypomnienia, bo te kwiatuszki często goszczą na blogu.
Jutro pokażę Wam coś, co stworzyłam do dziecięcego pokoju.

Pozdrawiam Was serdecznie.

5 komentarzy:

  1. Śliczne są te Twoje tulipany choć bliższe sercu są czerwone, bo to "jedynie słuszny kolor".
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie teź czerwone najpiękniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne tulipany.:) Ja dla odmiany wolę stonowane szarości. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.