Obserwatorzy

czwartek, 4 stycznia 2018

UFOkowy rok 3 - lista wyrzytów sumienia

Przede wszystkim chciałabym podziękować Kasi - organizatorce zabawy, za mobilizację! Gdyby nie Ona, podejrzewam, że nie zmobilizowałabym się do postawienia choćby jednego krzyżyka w porzuconych haftach.

Oczywiście w ciągu ubiegłego roku powstały kolejne, ale myślę, że uporam się choć z kilkoma. Moja lista wyrzutów sumienia znowu jest długa i podobnie jak w ubiegłym roku, posiada hafty, w których nie postawiłam ani jednego krzyżyka podczas poprzednich edycji zabawy.

1. Słoneczniki - jeden z największych wyrzutów...
2. Maki na wietrze - bardzo podobają mi się wszystkie trzy wzory z serii. Zaczęłam zmotywowana Kwiatowym rokiem, ale na zabawę powstały inne kwiatki a te biedne zostały w gazecie z wzorem...
3. Choinka na SALową zabawę u Kasi - wstyd, bo zostało jej niewiele i mam nadzieję szybko się z nią uporać - koniec 24.01.2018
4. Ptaszek z serii Red birds & berries - bardzo chciałabym w tym roku ukończyć całą serię. Utknęłam na drugim z trzech ptaszorków
5. Mulan - kolos, do którego sama opracowałam wzór. Leży i czeka na... Krosno i lepsze czasy. Wątpię, aby rok 2018 przyniósł ukończenie haftu, ale chciałabym dobrnąć przynajmniej do 1/4, a to oznacza 22 strony wzoru...
6. Dziewczynka z kotkiem - tym wzorem otwieram zbiór tych nietkniętych w 2017 roku.
 7. Chata za miastem - chyba tylko przez zabieganie nie tknęłam tej wyszywanki, bo obrazek nadal bardzo mi się podoba...
8. Pamiątka ślubu - to ostatni wyrzut sumienia. Chciałam ją wyszyć na 1. rocznicę ślubu Młodych, ale nie wyszło... Teraz to już kompletny wstyd.
Pora zabrać się do pracy!

9 komentarzy:

  1. Nie ma się co przejmować, w tym roku dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku dasz radę. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama też właśnie walczę ze swoimi zaległymi haftami:-)
    A Tobie życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w kończeniu i rozpoczynaniu haftów ;-)
    Ja tak nie umiem ,staram się by był tylko jeden . Chociaż mam jeden niedokończony -dynię

    OdpowiedzUsuń
  5. jak skończysz słoneczniki udzielę ci całkowitego rozgrzeszenia ;D

    urzekł mnie ptaszek... tylko dzióbek mu "wygląda"
    no wstyd! ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ukończenia jak największej liczby z zaplanowanych prac.

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo Ci się tego nazbierało:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za ukończeniem choć części haftów :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.