Obserwatorzy

środa, 10 stycznia 2018

Słoikowe szaleństwo

Z racji wykonywanej pracy krzyżyków przybywa w wolnym tempie, ale przybywa. Z tego cieszę się bardzo.

Cieszę się też z tego, że (chyba) uporałam się z papierami na ten miesiąc. Dzięki temu mogę na spokojnie zająć się dłubaniem produktów na sprzedaż.

Sięgnęłam więc po kumulowane zewsząd słoiki i butelki. Dziś pokażę Wam te pierwsze, bo ich wyszło zdecydowanie więcej.

Na pierwszy ogień girlandy ze słoiczków po dżemach i czym tam jeszcze nie pamiętam.

Pierwsza - krótsza, bo ma tylko 93cm długości.
Dostępna bezpośrednio u mnie lub w Sklepie
 Druga - dłuższa ma 108cm długości.
Dostępna bezpośrednio u mnie lub w Sklepie
Innym wytworem słoikowych działań jest wielofunkcyjna dekoracja ze słoików po kawie rozpuszczalnej - ograbiłam całą rodzinę z tych słoików. Śmiali się, że dybałam na szkło...

Dostępne bezpośrednio u mnie lub na Stronie
 Do stworzenia powyższych dekoracji wykorzystałam:
  • słoiki - różne wielkości,
  • sznurek,
  • wstążkę jutową z koronką,
  • koronkę bawełnianą,
  • kwiatki sztuczne białe i różowe,
  • kwiatki piankowe kremowe,
  • klej na gorąco. 
Podobają się Wam takie dekoracyjne słoiki? A może robiłyście kiedyś podobne?

3 komentarze:

  1. Pomysłowe wykorzystanie słoiczków. Ja mam taki wielki słój który ozdabiam w zależności od pory roku. Teraz czas na pomysły Walentynkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Ślicznie wykorzystane słoiczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysl z tymi sloikami. Tez musze sie kiedys pokusic i ozdobic jakis;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.