Obserwatorzy

piątek, 11 kwietnia 2014

Wymianka Wielkanocna u Diany

Witajcie serdecznie!
Dziś publikuję zdjęcia, które powinny pojawić się tutaj 6 kwietnia (z opóźnienia wytłumaczę się później).
W poszukiwaniu wielkanocnej zabawy trafiłam do Diany, która zorganizowała Wymiankę Wielkanocną. Moją współtowarzyszką zabawy stała się karto_flana, czyli Ela, która przysłała mi cudny prezent:


Ja natomiast przygotowałam wielkanocne jajo i dołączyłam oczywiście słodkości i trochę przydasi, które nie załapały się na zdjęcie, bo powędrowały prosto do pudełka.


Przesyłka do Eli trafiła z lekkim opóźnieniem, ale z tego co wiem, prezent się jej spodobał i to mnie cieszy najbardziej.

Przyszła pora na tłumaczenie się z opóźnienia w publikacji zdjęć: przyznaję, że pochłonęły mnie przygotowania ślubno-weselne. Z tego powodu zostałam w rodzinnej miejscowości, a w Krakowie, gdzie mieszkam została przypominajka. Od poniedziałku jeżdżę, spisuję, załatwiam itp i przy komputerze mogłam na spokojnie usiąść dopiero dzisiaj. Elu i Diano, przepraszam Was za to opóźnienie.

1 komentarz:

  1. Slicznie dziekuje za piekne prezenty :) I zycze udanych przygotowan slubno- weselnych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.