Obserwatorzy

czwartek, 25 kwietnia 2013

Pudełko z różą - gotowe!

Najnowsze "Twórcze Inspiracje" zainspirowały mnie do stworzenia kolejnego pudełka. Bez dłuższych wstępów prezentuję poszczególne etapy tworzenia i efekt końcowy.










No i efekt końcowy. Moje oczekiwania spełnia w 100%. Czekam na Wasze opinie.




Dane techniczne:
Rozmiary:  10 x 10 x 21 cm
Instrukcja wykonania [w:] "Twórcze Inspiracje", 5/2013.

Osobiście:
-nie zrobiłam zapięcia, bo dla mnie jest zbędne,
-kolory są odbiegające od tych w gazecie, ale od czego jest wyobraźnia i ograniczone zasoby,
-przed rozpoczęciem zabawy z klejem polecam przygotowanie wilgnej szmatki.

5 komentarzy:

  1. cudne to pudełko - róż z różą.
    dzięki za szczegóły , sama spróbuję takie zrobić:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko i jaka fajna zawartość ;) Może i ja spróbuję stworzyć takie cudeńko na moją biżutkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdusiu i Judysiu, cieszę się, że chcecie spróbować. To naprawdę nie jest trudne chociaż jak przeczytałam po raz pierwszy instrukcję to chciałam się poddać...
    Nie licząc zapachu wikolu to jest to fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  5. no padłam...zatkało mnie i w ogóle...ślicznie ci wyszło to pudełeczko!!!:)dziękuje z odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.