Obserwatorzy

niedziela, 30 stycznia 2022

Świąteczna bombeczka na styczeń

 

Dane techniczne:

Kanwa: DMC, 18ct, kość słoniowa
Mulina: Ariadna, 2 nitki
Backstitch: Ariadna, 2 lub 1 nitka

Kasia w zabawie "Kolorowy rok" zaczęła od czerwieni. Przyznaję, spodziewałam się takiego wyboru (spokojnie, na luty nie mam przeczuć). Zapisując się do tej zabawy, wiedziałam, że będę chciała robić kartki okolicznościowe. Wybór był dla mnie bardzo prosty - bombka z piękną czerwoną kokardą!

Przyznaję bez bicia, że cała seria tych świątecznych haftów idealnie wpisuje się w mój gust. Właśnie tak wyglądają moje Święta: pachną cynamonem, pomarańczą i piernikami, a dom zdobią jemioła i gałązki jodły...

Karteczkę zgłaszam również do zabawy w Tam gdzie spadają Anioły. Kasia (Xgalaktyka) ogłosiła kolejną odsłonę świątecznej zabawy, czyli Choinka 2022. Myślę, że dzięki niej będę miała jeszcze więcej motywacji do tworzenia bożonarodzeniowych haftów.

Pozdrawiam Was serdecznie z wietrznego Krakowa.


14 komentarzy:

  1. Niezwykle piękny haft, z mnóstwem szczegółów. Czerwień kartki jeszcze bardziej wydobywa jego piękno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik, fajną kartkę stworzyłaś z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te wzorki. Niestety jak dla mnie na kartki za duże, miałabym problem z oprawą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten haft i karteczka z nim także :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór wybrałaś 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudności haft , przepiękna karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudnej urody haft 😀
    Kartka zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka. Kto mnie choć trochę zna był w stanie przewidzieć pierwszy kolor zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały haft stworzyłaś, prawdziwie świąteczny :)
    Podoba mi się cała kompozycja kartki, niezwykle efektownie się prezentuje. Bardzo się cieszę,że bierzesz udział w zabawie.
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik i cała kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez cudny wzor! Gdzie go mozna zakupić ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.