Obserwatorzy

piątek, 24 września 2021

Album dla Michasia - scrapbooking

 Czasami mam ochotę odstawić krzyżyki na bok i podziałać coś w innej technice... Pomyślałam, że 1. urodziny mojego kochanego Bratanka (i jednocześnie Chrześniaka) to dobry moment, aby to zrobić. Tym razem wybrałam scrapbooking i myślę, że był to dobry pomysł.

Dane techniczne:

Papier: Cute&Co.
Wielkość: 14,5 x 8,5 x 16cm
Liczba kart: 6szt.
Rozmiar zdjęć: 9 x 13cm
Max. ilość zdjęć: około 50szt.

A poniżej zdjęcia każdej strony z króciuteńkim opisem.

Lewa strona: kieszeń dolna
Prawa strona: mata na zdjęcie


Lewa strona: mata na zdjęcie
Prawa strona: wodospad na zdjęcia


Lewa strona: belly band
Prawa strona: harmonijka na zdjęcia


Lewa strona: podwójna dolna kieszeń
Prawa strona: mata na zdjęcia
+ klapka z kieszenią dolną

Lewa strona: mata na zdjęcie
Prawa strona: kieszeń boczna


Lewa strona: książeczka na zdjęcia
Prawa strona: mata na zdjęcie
+ klapka z matami na zdjęcia


Lewa strona: belly band
Prawa strona: mata na zdjęcie

Klapki zamykane są na magnes, maty i niektóre elementy ozdobne podniosłam na taśmie piankowej. Do ozdobienia mat na zdjęcia wykorzystałam bobasy i napisy z innej kolekcji papierów. Jak tylko znajdę jej nazwę, to na pewno zedytuję post.

Wielkość zdjęć określili (przez przypadek) rodzice maluszka. Album naszpikowałam także luźnymi matami na zdjęcia - jeśli wykorzystane zostaną w 100% (zdjęcia naklejone zostaną po obu stronach) to album powinien pomieścić około 50 zdjęć. 

Myślę,  że efekt końcowy jest fajny, chyba lepszy w rzeczywistości niż na zdjęciach. 

Pozdrawiam Was serdecznie i biegnę zaplanować post z Morzem w butelce.

4 komentarze:

  1. Są takie chwile ,ze człowiek chce odmiany, i w twórczości też , piękny album zrobiłaś, będzie wspaniała pamiątką - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały album, widać, że dużo pracy i serce włożyłaś w niego. Będzie piękną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album, fantastyczna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie się prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.