Obserwatorzy

czwartek, 4 czerwca 2020

#robotkowezostanwdomu - podsumowanie

Dzięki ADHD Kasi z Krzyżykowego szaleństwa miałam mobilizację, żeby zorganizować kwarantannowy czas i trochę pohaftować. 

Dla mnie efekty są zauważalne... Skończyłam 3 hafty, a butelka i tukany to projekty w pełni kwarantannowe.
Przybyło też Indiańskiego konia.
1. Zdjęcie sprzed kwarantanny i #robotkowegozostanwdomu

2. Zdjęcie haftu w obecnej formie
Kasiu, dziękuję Ci za zorganizowanie nam czasu podczas tego trudnego czasu.

4 komentarze:

  1. Piękne prace powstały. Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace, kusisz mnie żeby powrócić do tej morskiej serii z butelkami 😀 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. super prace powstały u Ciebie:)))koń jest cudny i okrutnie mnie korci:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.