Obserwatorzy

piątek, 27 marca 2020

#robotkowezostanwdomu - 2. tydzień

Dla mnie to już drugi tydzień w ramach #robotkowezostanwdomu. Tydzień temu udało mi się opublikować post (może się troszkę wyrwałam przed szereg, ale co tam), ale u Kasi podlinkuję właśnie ten.

W minionym tygodniu przybyło Butelki z zachodem słońca. Cieszę się niezmiernie, bo marzę, aby już w komplecie zawisły na ścianie.
Tak haft prezentował się tydzień temu: BUTELKA

W tym tygodniu zakupienie drożdży w najbliżej położonych sklepach okazało się niemożliwe. Podobno były, ale szybko się sprzedały... Podobno są braki itp. Żal mi okropnie, bo Córcia polubiła domowe, drożdżowe wypieki. 

Brak drożdży to nie powód, aby nie upiec czegoś na osłodę życia... Szczególnie, jeśli za Małżem chodzi "coś na słodko". Tym razem powstała tarta cytrynowa.

Dla mnie super ciasto, które mogłoby istnieć bez słodkiej bezy - kwaśne, cytrynowe nadzienie załatwia sprawę.

5 komentarzy:

  1. Butelki pięknie przybywa :-) tarta wygląda bardzo smakowicie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hafcik będzie wspaniały...a tartę to sama bym ci zjadła:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super butelka:)))ciachem narobiłaś mi ochoty,lubię tartę cytrynową:))Ja zrobiłam post ale niestety nie potrafię podlinkować:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik pięknie rośnie :)
    Ja też w domu, pracuję zdalnie i mam dużo więcej pracy, a myślałam że będę go mieć więcej na robótki.

    OdpowiedzUsuń
  5. w butelce przybywa hafcików

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.