Obserwatorzy

sobota, 21 marca 2020

Kolejne scrapowe próby

Po moim zdaniem zupełnie nieudanym albumie, który zrobiłam chyba dwa lata temu w tym roku powstały troszkę inne. 

Nie uwierzycie, ale powstały w styczniu z okazji Dnia Babci i Dziadka. Sesji fotograficznej doczekały tylko dwa z czterech, ale mam nadzieję nadrobić te zaległości.

Powstały bardzo proste, przeze mnie nazywane "samymi okładkami". Obdarowanym się spodobały, więc postanowiłam, że i Wam je pokażę.

Mały albumik dla dziadków-pradziadków



Duży album ze skrzydłami dla dziadków naszej Małej



 Myślę, że post będzie edytowany, ale jeszcze nie wiem kiedy, bo nie mam pojęcia, kiedy uda nam się jechać do rodziny. Mam nadzieję, że to zamieszanie wirusowe szybko się rozwiąże.

5 komentarzy:

  1. baaardzo mi się podoba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się, a obdarowani z pewnością zachwyceni.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne albumy! Świetne upominki dla Dziadków :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.