Obserwatorzy

piątek, 9 marca 2018

Rozdawajka wiosenna

Nawijając kordonkowe kulki pomyślałam, że mogłabym zorganizować Rozdawajkę z okazji nadchodzącej wiosny. Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Ogłaszam więc...

Co jest do wygrania? 
Bukiet 13 tulipanów w dowolnej kolorystyce!

Zasady:
1. Zgłoś chęć udziału w zabawie (w komentarzu pod tym postem) do 21 marca 2018, do godziny 22:00.
2. Umieść na swoim blogu w pasku bocznym baner zabawy.
3. Zapraszam osoby aktywnie blogujące - przynajmniej 2 posty w miesiącu.
4. Zapraszam autorów blogów o tematyce dowolnej - jedynym ograniczeniem są blogi o tematyce candy itp.
5. Osoby, które odpowiedzą na pytanie: "Za co lubię wiosnę?" otrzymają dodatkową 1 szansę - odpowiedzi w komentarzach zgłoszeniowych.
6. Adres wysyłki tylko na terenie Polski.
7. Wyniki zabawy zostaną ogłoszone 22 marca 2018 - na kontakt e-mail (za pomocą formularza na blogu) w celu uzgodnienia szczegółów czekam 3 dni
8. Wysyłka nagrody nastąpi w ciągu 7 dni od nawiązania kontaktu.

Mam nadzieję, że reguły zabawy są jasne. 

Zapraszam Was także do wzięcia udziału w zabawie na FB! LINK TUTAJ

Pozdrawiam was serdecznie i życzę udanej zabawy.

13 komentarzy:

  1. Z chęcią ustawiam się w kolejce po takie tulipany :)
    Wiosną się urodziłam , więc to moja ulubiona pora roku !Lubie patrzeć jak wszystko wkoło budzi się do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie 1 na listach z zasady nie wygrywają, ale co mi tam - zgłaszam się do zabawy :)
    Wiosnę lubię za feerię barw i zapachów, za przyrodę budzącą się do życia.
    A tulipany w Twoim wykonaniu są cudne więc z chęcią bym je przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że jestem druga :)

      Usuń
    2. Eluniu, kolejność zapisów nie będzie miała żadnego znaczenia. losy trafią do maszyny losującej, więc wszyscy mają równe szanse. Cieszę się, że uczestniczysz w zabawie.

      Usuń
  3. tez staję w kolejce po te piękne tulipany wiosnę LUBIĘ bo jest radosna , i moja buzia się śmieje, szumią drzewa, pachnie las, na majówkę by się szło

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tulipanową rozdawajkę zawsze będę chętna! Tym bardziej, gdy widzę tak ślicznie zrobione tulipany.:) Wiosnę lubię, ponieważ wiosną cała przyroda budzi się do życia, pojawia się nadzieja na lepsze jutro, na ciepło, kwiaty, śpiew ptaków - poza tym urodziłam się w kwietniu.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do zabawy, Wiosnę lubię za śpiew ptaków, za kwiaty, coraz cieplejsze słoneczko i dłuższe dni :)

    Zapraszam też do siebie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce po takie cuda :)

    Za co uwielbiam wiosnę? Przed wszystkim za zieleń, świeżość, a najbardziej za kwiaty, które uwielbiam :) Wionę lubię też za maj, który jest dla mnie najpiękniejszym miesiącem w całym roku, w maju był mój ślub, wiosenny, świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja chętnie wbijam się w kolejkę:) Nie odpowiem za co lubię wiosnę:) Niesstety. A dlaczego? Bo jej nie lubię. Ja ją KOCHAM:) Uwilbiam, gdy wstaję rano i słyszę świergot ptaków, uwielbiam iśc do pracy gdy świeci słońce i pachną drzewa:) Uwielbiam widok z mojego salonu na zielone lipy:) Uwielbiam tulipany nieśmiało wystające spod ziemi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo piękne tulipany ;) chętnie takie przygarnę ;)
    Za co lubię wiosne ?
    lubie wiosnę ponieważ wreszcie można pożegnać się z ciepłymi kurtkami, swetrami itp ;) dzień jest dłuższy cieplejszy, można wypić kawke na tarasie w delikatnym słońcu, wiosną mam więcej energii ;)
    Baner już na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne tulipany.Chciałabym !
    Wiosnę lubię, bo wraz z jej przyjściem znikają wszelkie wirusy i nie tylko przyroda budzi się do życia, my też odżywamy ;-)
    To znikanie wirusów, to takie moje wiosenne marzenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie cudne tulipanki, od dawna mi się takie marzą, ale szyć to ja nie potrafię :( Dlatego pozwól, że zapisze się na Twoje candy.
    Za co lubię wiosnę? Ja nie lubię wiosny, ja ją KOCHAM! Ja ją UWIELBIAM! To dla mnie najwspanialsza pora roku, co często zaznaczam u siebie na blogu :) Wtedy wszystko budzi sie do życia, drzewa kwitną, kwiaty rosną, ptaszki mi wesoło ćwierkają, słońce cudnie świeci, aż chce się żyć! I jak nie kochać tej najpiękniejszej pory roku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.