Obserwatorzy

środa, 30 sierpnia 2017

Zabawa blogowa "20"

Jasiowa Mama zaproponowała nam, blogerkom zabawę polegającą na opowiedzeniu o sobie 20 faktów. Termin zabawy upływa jutro, jest zupełnie dowolna, nie ma pytań, na które trzeba odpowiedzieć. Piszesz co chcesz...

20 faktów o mnie...

1. Dziś z Małżem mamy skórzaną rocznicę ślubu. 

2. Mieszkam ze znanym Smokiem nad Wisłą, opiekuję się jednym czworonożnym szczekaczem i kocham jednego inteligentnego Łosia - jak sam mawia o sobie mój Małż.

3. Uwielbiam czytać książki - szczególnie kryminały i sensacje.

4. Podróże po Polsce to dla mnie dobry sposób na urlop - szczególnie miejsca z zamkami (nieważne w jakiej formie). 

5. Dobry film to dobry sposób na wieczór - szczególnie z mężem, ale może być szersze grono kinomaniaków.

6. Śmieję się oglądając horrory.
7. Pokochałam krzyżyki wiele lat temu, teraz rękodzieło to sposób na życie.

8. Planuję i piszę z nadzieją, że rękodzieło stanie się czymś więcej niż hobby.

9. Bardzo lubię gotować.

10. Lubię i robię przetwory na zimę - nadwyżki słoików rozdaję znajomym i rodzinie.

11. Rodzina mówi na mnie "Mendelejew", bo wszelkie owoce, które nie staną się dżemem lub sokiem przekształcam w nalewki.

12. Z wykształcenia jestem nauczycielem języka polskiego.

13. Moją muzyczna miłością jest Dżem, ale w ogóle słucham starego, dobrego rocka.

14. Kocham kwiaty - mam ich mnóstwo w domu, ale oczywiście znajdzie się miejsce dla kolejnych.

15. Nie lubię bananów i kiwi.

16. Wyszywając lub zajmując się rękodziełem oglądam filmy i seriale.

17. W domu nie posiadam telewizora i dobrze mi z tym.

18. Najlepiej czuję się na łonie natury.

19. Mam fioła na punkcie kolczyków i bransoletek.

20. Najlepiej odprężam się, kiedy mój Małż gra na gitarze.

Może któraś z Was też skusi się na zabawę u Jasiowej Mamy?

5 komentarzy:

  1. ale się uśmiałam z tego Małża :D Sporo punktow mamy wspólnych, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,że moja rodzina tego nie czyta,bo też by mnie przezywali Mendelejew:)))haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się skusiłam i mam swoją 20stkę :) a przy Twojej się uśmiałam lubię takie w żartobliwym tonie :) sporo się o Tobie dowiedziałam i mamy trochę wspólnego

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Ja też nie lubię bananów! W końcu jakaś pokrewna duszyczka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.