Obserwatorzy

piątek, 18 sierpnia 2017

Red Birds & Berries - Eurasian Bullfinch and Rowan

Z początkiem lipca przerzuciłam się z niebieskich na czerwone ptaszyny... Skończyłam z wielkimi bólami dopiero dzisiaj - wolne moce przerobowe uległy znacznemu skurczeniu przez mnożące się papiery, więc bardzo się cieszę, że się udało.

Przedstawiam Wam Gila Zwyczajnego i Jarzębinę
Tym oto gilem zaczęłam cykl czerwonych ptaszków... Nie mam pojęcia, kiedy wyszyję następne, ale może się uda w jakimś niezbyt odległym czasie...


8 komentarzy:

  1. ooo i troszkę się ochłodziło ;). bardzo ładny gil :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny gil.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te ptaszki - też mam je w planie ... na kiedyś.
    Kibicuję i trzymam kciuki abyś miała jak najwięcej mocy przerobowych:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super:)))...myślisz,że czas już na świąteczne hafty?:)))bo tak jakoś mi się ten gil skojarzył:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.