Obserwatorzy

poniedziałek, 26 września 2022

Husky's Love - 10. podsumowanie

 

Dane techniczne:

Kanwa: polska Aida, biała, 16ct
Mulina: DMC, 2 nitki
Backstitch: DMC, 1 lub 2 nitki

Hura! Dzisiaj rano skończyłam konturowanie. Nie było go wiele i nie było skomplikowane, ale poranki ostatnio miałam ciężkie, a wieczory jeszcze gorsze. 

Dziś cieszę się ukończonym haftem i mam nadzieję, że mojej koleżance pieski na żywo również się spodobają. Jest miłośniczką tej rasy, sama posiada dwa psiaki, brakowało jej jeszcze takich haftowanych...

Mam nadzieję, że sprostałam wyzwaniu. Na koniec zostawiam Was z gifowym podsumowaniem. 

Do następnego napisania!

5 komentarzy:

  1. Gratulacje! Jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne psiaki ! Obdarowana na pewno będzie zachwycona. Gratuluję ukończenia haftu i ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, obdarowana z pewnością będzie zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.