Obserwatorzy

czwartek, 14 października 2021

Morze w butelce - 8. podsumowanie

 

Dane techniczne:

Kanwa: DMC, 18ct, ecru
Mulina: Ariadna, 2 nitki
Backstitch: Ariadna, 1 lub 2 nitki

Morze w butelce już wyprane i wyprasowane, spokojnie czeka na wyprawę do szklarza. Jednym słowem tego UFOKa uważam za ukończonego.

Kilka zbliżeń dla Was:






 Przyznaję, dokonałam pewnych zmian w konturowaniu. Zamiast ośmiu kolorów użyłam tylko trzech: 1500, 1800 i 1819. Po kilku haftach z mieszaniną kolorów w backstitchach doszłam do wniosku, że lubię minimalizm w tej kwestii.

Pozdrawiam serdecznie.

P.S. Dobra wiadomość dla Was jest taka,  że to ostatni post z tym haftem w roli głównej. 


 

7 komentarzy:

  1. Przepiękny haft. Będzie wspaniałą ozdobą mieszkania i wspomnieniem lata. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia tego fanrastycznego haftu. Z przyjemnoscią śledziłam Twoje postępy w nim 😀 Pozdrawiam serdecznie 😗

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i cudny, delikatny hafcik:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wau, nádherná výšivka. Teším sa na obraz v ráme :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.