Obserwatorzy

poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Pamiątka chrztu świętego - 3. - podsumowanie


Dane techniczne:

Kanwa: DMC, 18ct, ecru
Mulina: DMC, 2 nitki
 
Daaawno mnie tutaj nie było. Cały ten czas spędziłam na haftowaniu obrazka pamiątkowego z okazji chrztu mojego bratanka. 
 
Chrzest już w najbliższą sobotę, więc bardzo się cieszę, że zdążyłam. Czeka mnie jeszcze oprawa, ale ramka jest już w drodze i sadze, że obrazek będzie gotowy na czas.
 
Mam nadzieję, że w przyszłości Michałkowi taka pamiątka się spodoba. Poniżej kilka zbliżeń:



 A na koniec tradycyjnie wrzucam krótki filmik.

 


6 komentarzy:

  1. wielkie brawa dla ciebie,śliczny obrazek,koniecznie pokaż po oprawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka i w moich kolorach 😍 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekaj,poczekaj:)ja to cudeńko oprawione widziała chyba na fejsbuku?cudeńko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szansa, że widziałaś, ale nie moje ;-) Tego haftu jeszcze na FB nie było, bo miała być to niespodzianka dla rodziców maluszka. Na pewno i tam pokażę, że jak wróci z oprawy.

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.