Obserwatorzy

czwartek, 18 lutego 2021

Słodko na Święta - 8. i 9. z 9.

 

Tak, tak, tak! Mogę pochwalić się dziewięcioma babeczkami na mojej kanwie! Cieszę się niezmiernie, bo to oznacza, że już niewiele brakuje mi do ukończenia UFOKa.

Z tej mojej wielkiej radości zdjęcia zrobiłam tylko ostatniej babeczce, którą haftowałam...

Tak, to chyba tylko ja potrafię, ale przyznam szczerze, że dziś już nie mam siły na poprawianie niedopatrzenia.

Mam nadzieję, że w podsumowaniu lutowej walki z UFOKami będę mogła pokazać Wam już wypraną i wyprasowaną kanwę z tymi słodziutkimi babeczkami.

Pozdrawiam Was serdecznie.

Edit: Nie mogłam tak zostawić tego postu, nie mogło zabraknąć chociaż dwóch zdjęć 8-mej babeczki z pierniczkiem. Oto one:




5 komentarzy:

  1. Apetyczny hafcik. Wszystkie babeczki razem świetnie się prezentuja! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że udało Ci się skończyć haft.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. babeczki sa przepiękne! POzdiwiam nieustannie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają :D aż chciało by się zjeść jedna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.