Obserwatorzy

sobota, 10 października 2020

Słodko na Święta - 1. z 9.

 Powoli wracam do żywych i funkcjonujących w blogowym świecie. Choć chęci do haftowania mam wiele, to niestety małe kłopoty zdrowotne, moja kochana pierworodna i inne zajęcia jesienno-domowe skutecznie mnie od xxx odciągały. Mam nadzieję, że teraz się to zmieni i wpadnę w wir systematyczności.

Pierwszy post po powrocie będzie o SALu bożonarodzeniowym 2020 Słodko na święta, który zorganizowała Kasia z Krzyżykowego szaleństwa. 

Zdecydowałam się na haftowanie wszystkich babeczek na jednym kawałku kanwy. Pierwszą już mam, więc czekam na wzór kolejnej 😉

Oczywiście, nie może zabraknąć kilku zbliżeń.

A na koniec pokażę Wam, jak wyglądało ciacho bez konturów. A skoro już o nich... Pomimo "kilku" lat haftowania nie jestem przekonana do konturowania kolorami. Zdecydowanie bardziej przemawia do mnie czarny backstitch. A co Wy o tym myślicie?
 
P.S. Haft powstaje na kanwie rustico 16ct. Myślę, że będzie ładnie komponował się z również SALową słodką choinką, którą zaproponowała Kasia w 2017 roku. 

Pozdrawiam Was serdecznie i (mam nadzieję) niedługo zapraszam na kolejny post z zaległościami/nowościami.

6 komentarzy:

  1. Słodka babeczka.
    U mnie pierwsza też już gotowa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna babeczka :-)
    Idealnie będzie pasować do choinki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna babeczka , słodziutkie ciastko, równiez wolę czarny backstitch.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna babeczka, wygląda apetycznie ;-)/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.