Obserwatorzy

wtorek, 7 lipca 2020

Między nami Kobietami - lipcowy kapelusz

Pierwszym tematem w zabawie Kasi z Krzyżykowego szaleństwa jest kapelusz. Po cichu liczyłam, że ten element damskiej garderoby pojawi się wśród dwunastu motywów, które zaproponuje nam organizatorka zabawy.

Mój kapelusz powędrował na kartkę, która jeszcze nie ma przeznaczenia, więc nie przyklejałam napisu. Jeśli wydaje się Wam, że podobne karteczki juz u mnie powstały, to oczywiście macie rację. W ubiegłym roku zrobiłam z motywem wazonu i puzderka na drobiazgi z tej serii.

Dane techniczne:

Kanwa: polska Aida 16ct, biała
Mulina: DMC, 2 nitki
Backstitch: DMC, 1 nitka
 

Nie mogło zabraknąć kilku zbliżeń na hafcik, który tym razem szybciutko wskoczył na kanwę.
Przynaję, że kontury po raz kolejny pokazały swoją moc.
 W przyszłym miesiącu na pewno później zabiorę się za kobiecy haft, bo publikacja tematu odbędzie się podczas mojego urlopu, ale myślę, że zdążę opublikować post na czas, bo przecież mamy na to cały miesiąc.
Jeśli macie ochotę, to możecie się jeszcze zapisać do zabawy "Między nami Kobietami" u Kasi - LINK.

16 komentarzy:

  1. Piękny kapelusz :). Wyszła śliczna kartka i na pewno znajdzie się okazja żeby ją Ktoś otrzymał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusik przeuroczy! Pięknie się na kartce prezentuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kapelusik w koronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kartka, będzie okazja by wręczyć kobiecie, która lubi kapelusze

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały haft.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny haft, urocza kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała karteczka!
    Ten haft cudnie się na niej prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie.
    K

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje hafciki to rozkosz dla oka

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kapelusz wybrałaś. Kartka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o mnie to ja bardzo chwalę sobie noszenie kapeluszy i już mam ich kilka w swojej kolekcji. Po przeczytaniu artykułu https://www.miastokobiet.pl/kapelusz-damski-%e2%80%92-jak-wybrac-idealny-dla-siebie/ wiem również, że jest to bardzo fajne nakrycie głowy i jak najbardziej warto jest je nosić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o mnie to ja jestem wielką zwolenniczką noszenia fajnych kapeluszy i już ich trochę posiadam. Również polecam każdemu zajrzenie na stronę http://www.faslook.com/news/2020/12/jak-idealnie-dobrac-damski-kapelusz/ gdzie właśnie napisano jak dobrać idealny kapelusz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.