Obserwatorzy

czwartek, 3 października 2019

Wygrana w Candy na powitanie jesieni

Wrzesień ewidentnie sprzyjał mi pod znakiem upominków. Rano pisałam Wam o upominku od Agaty za zabawę wyzwaniową, a teraz chwalę się cukierasami od Kasi z Krzyżykowego szaleństwa.

Poszczęściło mi się w losowaniu w Candy na powitanie jesieni. Same zobaczcie ile dobroci dostałam... Notesik i karteczka zdobione robótkowymi hafcikami. Zestaw papierów i zestaw kreatywny, muliny, materiały do haftu w tym także kanwa plastikowa i coś co ostatnio chodziło mi po głowie.  Nowe, nowiutkie, nowiusieńkie nożyczki.

Kasiu, dziękuję Ci serdecznie za te cudne rzeczy. Zrobiło mi się bardzo miło... Dziękuję!

4 komentarze:

  1. Moje gratulacje może i ja kiedyś załapię się na jakąś wygraną, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    theprimitivemoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że upominek przypadł Ci do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.