Obserwatorzy

wtorek, 29 stycznia 2019

Choinka 2019 - styczniowe karteczki

Kolejną motywacją do robienia karteczek jest w tym roku zabawa u xgalaktyki (z bloga: Tam gdzie spadają anioły) - Choinka 2019


Mam nadzieję, że organizatorka zabawy wybaczy mi poślizg terminowy - post miał być opublikowany 24 stycznia, a ja robię to dopiero dziś, bo zwyczajnie pomyliłam terminy i myślałam, że mam czas do końca miesiąca.

Koniec biadolenia. Hafciki do obu karteczek powstały w 2016 roku. Pierwsza z nich bardzo mi się podoba (przyznaję to nieskromnie). Zrobiłam czerwoną, składaną karteczkę z harmonijką. Na jednym ze skrzydełek jest hafcik, który jest dla mnie zagadką.
 Pamiętam jak haftowałam te bombeczki, w tym samym stylu mam wzór na zakładki, ale za nic nie mogę znaleźć samego wzoru, który tutaj wykorzystałam. Rzucił Wam się gdzieś w oczy?
Hafcik z drugiej kartki jest łatwiejszy do zidentyfikowania. Święta Rodzina, [w:] "Igłą Malowane", Nr 6/2015.
 Haft jest sporych rozmiarów, więc powstała prosta karteczka.

 Obie czekają jeszcze na wklejki z życzeniami, ale te zrobię przed wysłaniem, żeby je spersonalizować. 

13 komentarzy:

  1. Ale świetne pomysły na kartki 😀.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne karteczki zrobiłaś a żabka u Kasi jeszcze aktywna można podpinać do końca miesiąca. Sama gonię z igłą żeby w styczniu zdąrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję za wieści. Podpięłam już post. A żabka u Kasi już nakarmiona pięknymi pracami, a tu do końca miesiąca jeszcze chwilka została i na pewno przybędzie jeszcze choinkowych hafcików.

      Usuń
  3. Przepiękne prace! ja xxx w każdej postaci :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki stworzyłaś.
    Wzór na pierwszej to Vervaco PN-0146572.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kartki !
    Wybrałaś piękne hafciki i bardzo pomysłowo i elegancko je oprawiłaś :)
    Ogromnie i się podobają :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki.Ta w czerwieni ma dodatkowo interesujacy kształt. Pozdrawiams erdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.