Obserwatorzy

poniedziałek, 20 sierpnia 2018

UFOkowy rok 3 - Słoneczniki - podsumowanie

Wystarczył jeden deszczowy dzień na urlopie, abym skończyła Słoneczniki. Cieszę się bardzo, bo tym samym (myślę, że na dłużej) pożegnałam czarną kanwę!

Dla mnie efekt jest zadowalający.
Po raz pierwszy o tym hafcie pisałam 12 maja 2016 roku, potem na jakiś czas stał się UFOkiem. Dzięki zabawie u Kasi z Krzyżykowego Szaleństwa miałam motywację, aby sięgnąć po czarną zmorę i postawić ostatnie krzyżyki 15 sierpnia 2018 roku.

Poniżej gif z kilkoma zdjęciami z podsumowań.
To mój TRZECI ukończony UFOk w tym roku!

6 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda. Podziwiam za czarną kanwę. No i gratuluję skończenia UFOK-a

    OdpowiedzUsuń
  2. super:)podziwiam za wytrwałość:)efekt jest naprawdę świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Słoneczniki robią mega wrażenie. Pięknie się przezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Haft wygląda fantastycznie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, jest przepiękny, gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wyglądają, podziwiam za czarną kanwę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.