Obserwatorzy

piątek, 18 maja 2018

Wymianka wiosenna - podsumowanie

Dziś już z czystym sumieniem mogę podsumować Wymiankę wiosenną, którą zorganizowała Kasia z Krzyżykowego szaleństwa. Paczuszkę otrzymałam 16.05 a i wiem, że paczuszka ode mnie już trafiła do adresatki.

Ja swoją paczuszkę dostałam od Małgosi z bloga Magiczny Świat Krzyżyków.
Coś czuję, że Małgosia pamiętała, że mam bzika na punkcie motyli... No chyba, że jej tez wiosna kojarzy się z tymi pięknymi owadami.

Małgosiu, dziękuję za tyle cudownych przedmiotów - wszystko na pewno się przyda, a karteczka i magnesik no i woreczek z motylkiem są cudne.

Moja paczuszka powędrowała do Bożeny z bloga Moje cudawianki. Zdjęcie pozwoliłam sobie zapożyczyć od Bożeny i mam nadzieję, że nie będzie miała mi tego za złe.

 W przesyłce znalazły się m. in. turkusowe tulipany w grochy, karteczka, koraliki, piórka, herbatka, czekolada i kawowe cukierki. Mam nadzieję, że Bożena jest zadowolona ze swojego upominku.

Zdjęcie karteczki z makami jest mojego autorstwa... Oczywiście nie mogło zabraknąć motylego akcentu...
Kasiu, dziękuję Ci za super zabawę!

3 komentarze:

  1. Bardzo Ci dziękuję za super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty. Dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że moja paczuszka przypadła Ci do gustu. Śliczna makowa karteczka i reszta wymiankowej paczuszki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.