Obserwatorzy

czwartek, 7 grudnia 2017

Bombki różne...

Chyba muszę pogodzić się z tym, że nie mam za wiele czasu na stawianie krzyżyków. Smutno mi z tego powodu, ale powstają inne rzeczy, które cieszą.

Powstały między innymi:
Bombki dekoracyjne na małej kulce bawełnianej - kiedyś już o nich pisałam.
Dostępne na Allegro

Dostępne na Allegro

Stworzyłam też komplet bombek szklanych zdobionych gipiurą i cyrkoniami
Dostępne na Allegro
Myślę, że będą pięknie prezentować się na choince, oświetlone lampkami.
Do ich zrobienia wykorzystałam:
  • bombki szklane - 6 sztuk, o średnicy 60mm,
  • gipiura,
  • cyrkonie hot-fix - srebrne, 5 i 4mm,
  • tasiemkę szyfonową,
  • klej Magic.
Przydatnym narzędziem był aplikator do cyrkonii termo przylepnych. Do ostatecznego ozdobienia czekają jeszcze kulki o średnicy 80mm. Mam nadzieję, że niedługo Wam je pokażę.

Podobają się Wam takie ozdoby?

4 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.