Obserwatorzy

piątek, 21 lipca 2017

Lewitujące / latające filiżanki

Moje pierwsze i szczerze przyznam, że bardzo mi się spodobała ta forma. Lewitujące/latające filiżanki (flying cups) zrobiłam w odsłonie letniej - bardzo wakacyjnej...

 
Do wykonania wykorzystałam:
  • filiżankę ze spodeczkiem,
  • sizal żółty i niebieski,
  • muszelki,
  • perełki,
  • klej na gorąco.
 Oraz bożonarodzeniowej


Do wykonania wykorzystałam:
  • filiżankę ze spodeczkiem,
  • mech,
  • bombki czerwone i srebrne,
  • szyszki,
  • klej na gorąco.
To na pewno nie ostatnie takie dekoracje. Bardzo cieszę się, że w końcu zmotywowałam się do wykonania tych dekoracji.


7 komentarzy:

  1. Bajeronckie , jak z filmu Alicja w krainie czarów ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow świetnie się prezentuje taka dekoracja! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają te filiżanki i muszę przyznać, ze pomysłowość jest niczego sobie. Ja jednak bardziej trzymam te rzeczy gdyż lubię je zbierać i ponadto używam faktycznie do picia herbaty lub kawy. Dlatego bardzo chętnie zamawiam również filiżanki od https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/filizanki gdyż jak dla mnie są one najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.