Obserwatorzy

środa, 7 października 2015

Wymianka z cytatem w tle - podsumowanie

Przyszła pora na podsumowanie kolejnej odsłony Wymianki z cytatem. Tym razem królowała jesień. Na zdjęciach poniżej to, co dostałam od Eli:

Ela trafiła idealnie. Jedną z baz do kartek już wykorzystałam i niedługo będę mogła Wam pokazać gotową karteczkę. Dostałam przepiękne kolczyki - a akurat cierpiałam na brak nowych. No i superaśna zawieszka, która ma już swoje stałe miejsce. Elu dziękuję Ci za cudowny prezent, jaki od Ciebie dostałam.

Dla Eli powstała karteczka z jesiennym obrazkiem, który znalazłam w "Kramie z Robótkami". Na zdjęciach poniżej udokumentowałam jak powstawała wspomniana:


A listki, które widziałyście wcześniej posłużyły do wykonania pudełka. Nie sądziłam, że tak polubię kartonaż.
Mam nadzieję, że prezent spodobał się Eli a samo pudełko przyda się na cosie.

Pozdrawiam Was serdecznie.

4 komentarze:

  1. "kurna chata" :-)
    śliczny obrazek, a pudełeczko a takim haftem staje się niezwykłe,
    wiem bo tez takie od ciebie mam :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra są Twoje krzyżyki. Ciekawe motywy, a kartonowe pudełeczko wyszło wyśmienicie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.