Obserwatorzy

środa, 11 lutego 2015

Jedne z ostatnich

Dziś prezentuję Wam jedne z ostatnich zdjęć żabonków. Dlaczego? Na kanwie brakuje tylko backstitchy i french knotów. Wczoraj skończyłam wyszywanie.


Muszę przyznać, że nadal mi się podobają - czasami zdarza się tak, że po wyszyciu obrazek przestaje mi się podobać.
Po zadaniu pytania mężowi: "Pszczoła czy biedronka" wybór padł na to pierwsze, więc mój kolejny obrazek z tego cyklu będzie wyglądał tak:

Co myślicie o takowym obrazku? Mnie szczególnie urzekają kwiaty i mam ochotę używać żółtych odcieni muliny.
Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na kolejne urodzinowe przesyłki - Pan Listonosz już ma dziwna minę.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te żabki :) Podziwiam zdolności i wytrwałość w krzyżykowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te obrazeczki- super zrobione1 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ale biedronka tez będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Elu, będą biedronki... Gdzieś widziałam też ważki, ale teraz nie mogę znaleźć wzoru.

      Usuń
  4. Piękny haft :) Pszczoły podobają mi się najbardziej z całej serii, fajnie, że będzie można je u Ciebie podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. back-co?!
    ide po słownik.. sprawdzic czy ty nas przypadkiem nie obrazasz ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Backstitch... po ludzkiemu linie :-P Mam nadzieję, że nie dostanę tym słownikiem po głowie :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały pomysł z pszczołami. Tu od razu widać , że to pszczoła właśnie, a nie .... osa. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.