Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2013

Prezent od Anetki i Zakręcone koty po przerwie


Na zdjęciu powyżej znajduje się zakładka, którą dostałam od Anetki (Blog Anetki) za pierwszy komentarz pod jej setnym postem. Poprosiłam o zakładkę do książki z kolorem zielonym i Anetka w 100% spełniła moje oczekiwania. Rzadko mam szczęście coś wygrać a tu takie zaskoczenie.
Anetko, dziękuję za świetny upominek - jest zachwycający i na pewno mi się przyda.

W 2008 roku w "Haftach Polskich" ukazał się wzór "Zakręconych kotów". Zaczęłam go wtedy wyszywać, ale jak to czasami u mnie bywa, całość wylądowała w pudle z Cosiami. Wtedy wyszywanka wyglądała tak:
W tym tygodniu wygrzebałam kociaki z pudła i wzięłam się za kończenie tła. Na dzień dzisiejszy mam tyle:
Przy najbliższej okazji wstąpię do pasmanterii i zakupię brakujące muliny.

Dane techniczne:
Kanwa: 11 ct (ok. 44 krzyżyki / 10 cm)
Nici: mulina Ariadna - 3 nitki
Wielkość: ok. 23 x 32 cm (106 x 145 krzyżyków)
Wzór [w:] "Hafty Polskie. Haft krzyżykowy", Nr 5-6/2008.


7 komentarzy:

  1. Jakie cuda. Zawsze ubolewałam nad tym, że nie mam takich zdolności :)
    Z przyjemnością dodaję do obserwowanych, żeby podglądać Twoje działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Starałam się trzymać Twoich wytycznych kolorystycznych, czyli niebieski, zielony, no i miał być srebrny... w tym miejscu jest szary ale i tak chyba wyszło nienajgorzej :-)
    Zapowiada się śliczny obrazek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładka est przepiękna. Za każdym razem kiedy na nią patrzę, podoba mi się coraz bardziej.
      Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  4. haftowałam też ten obrazek:)) będzie wyglądać super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "Haftach Polskich" ukazały się jeszcze 2 wzory (psiaka i kameleona). Miałam kiedyś ambitny plan, aby wykrzyżykować je wszystkie. Może się uda :-)

      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony ślad.